Szkolenia dla właścicieli i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw.

Organizujemy zarówno zamknięte szkolenia, przygotowane specjalnie dla konkretnych organizacji oraz szkolenia otwarte – dostępne dla każdego. Specjalizujemy się w szkoleniach dla właścicieli i pracowników mikro i małych firm

Realizujemy zarówno szkolenia w formie tradycyjnej jak i zdalnej. Dzięki realizacji projektu dofinansowangeo Regionalnego Programu Operacyjnego woj. lubelskiego, możemy zorganizować interaktywne szkolenia on-line  (webcasty, webinary). Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym, jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem”.
[John D. Rockefeller

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami Umiejętność sprzedaży jest przydatna nie tylko „zawodowym handlowcom”. Każdy z nas niemal każdego dnia „coś sprzedaje”.

Od najmłodszych lat podejmujemy działania umożliwiające nam osiągnięcie naszych celów.

Zawieramy transakcje zawsze wtedy, gdy chcemy kogoś do czegoś nakłonić – gdy chcemy umówić się na spotkanie, kupić mieszkanie, samochód, zwrócić zakupiony wcześniej towar, dostać lepszą ocenę w szkole, dostać nową pracę, czy awans. Wykorzystujemy swoje umiejętności komunikowania się, by przekonać kogoś do jakiegoś działania. Umiejętności te są, zatem kluczem do sukcesu w życiu, dlatego doskonaląc swoje umiejętności sprzedażowe wzmacniasz swoją skuteczność zawodową, ale i osobistą.

Psychologia opisuje wiele praw i mechanizmów psychicznych i choć wiedza o nich wydaje się być ogólnodostępna, to osób korzystających z niej jest wciąż niewiele. Poznaj prawa psychiczne decydujące o niemal wszystkim, co dzieje się w twoim życiu i spraw by pracowały na twój sukces. Pamiętaj: prawa psychiczne działają niezależnie od tego czy je znasz, czy nie, ale gdy je znasz możesz świadomie kierować sobą.

Zakres szkolenia:

  • Kluczowe funkcje sprzedaży
  • Etapy sprzedaży
  • Budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z Klientami
  • Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb klienta
  • Typy osobowości klientów
  • Zastrzeżenia i zamknięcia – jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta i jak skutecznie zamykać sprzedaż

 

 Na szkoleniu poznasz proces sprzedaży, typy osobowości Klientów, z którymi masz do czynienia, skuteczne sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami. Dzięki lepszemu zrozumieniu procesu oraz ćwiczeniom praktycznym – będziesz lepiej rozumiał Klientów i ich potrzeby, co pozwoli Ci na skuteczniejsze prowadzenie procesu sprzedaży.